the weekend


 
Gud vilken bra helg jag haft! I lördags började jag dagen med nödvändiga saker som att plugga, och på kvällen åkte jag hem till Liza där maria och alva var, vi var lite nostalgiska och kollade på gamla julkalendrar samt åt pepparkakor/lussebullar/julmust, super mys! Sedan på söndag så steg jag och mamma upp tidigt för att hoppa på tåget till Stockholm! Väl framme gick vi till vårat hotell och sedan mot Drottninggatan för shopping. Vi åt god pizza och gick i affärer till cirkus klockan 7, och då mådde man som man förtjänade av allt gående. På måndagen steg vi upp och åt hotellfrukost, sedan gick vi ut igen, åt på en taco-bar, shoppade och fikade innan det var dags att åka hem vid klockan 6 ca. Åh vad mysigt vi hade. /m

weekday's

 
weekday's
 
 

its friday

 

Helg igen! Snabb skoldag med mest en lektion av teknik då vi ritade hus, ett snabbt julbord och sen simhallen. Kunde varit en ganska bra fredag om det inte vore för stormen, usch för snö säger jag bara. Sitter just nu och funderar vad jag ska önska mig i julklapp, så himla svårt.. för många önskningar . Kommer nu spendera resten av min pluggfria fredag med försök att skriva klart önskelistan och lite tv tittande, ha en bra fredagskväll! /m

rip nelson mandela. 

the latest update

weheartit - bymatildah

Go'kväll. Inte bloggat på fem dagar men det känns så mycket längre sen. Har haft en ganska okej vecka faktiskt med en visit till staden med mina vänner, lite fik på espresso. Jag bakade lussebullar i helgen med min mamma, så en del har jag ätit. Imorgon är det fredag och skoldagen kommer avslutas med simhallen, men sen är det helg vilket blir så skönt. Mer om helgen i ett annat inlägg /m

december är här

mycket roligt att se fram emot denna månaden, hej december!

Om

Min profilbild