oktober men snart november

+
från mitt arkiv.
Att helgen är slut och det denna gången inte betyder att det är skola imorgon gör mig så glad. I helgen har jag pluggat lite, kollat på klassikern E.T som är en av mina favoritfilmer just nu, spenderat tid med la familia och myst. Nu ser jag fram emot ett par dagar med mina vänner och en liten vistelse till skåne för att hälsa på släktningar. /m
 
 


 
 
 

homiés new york

 
 
min nya beanie kom idag och jag säger bara wow vilken snabb leverans, beställd i söndags liksom! *från jfr. 
 
 

new york city

 
 
 

kommer framöver visa lite fler bilder ifrån min resa till new york så håll utik efter fler. /m
 

autumn cravings

autumn cosy


såhär ser jag gärna ut i höst, i en mysig tröja, en mössa, ett par sköna jeans och snygga vans! /m

vi bara kör tills allt löst sig


bild från en liten fotosession idag, jag framför kameran

tänkte jag skulle försöka mig på de här med bloggandet igen, ser framemot att få dela mina bilder jag tar någon stans och bara få finnas. Hoppas att ni kommer att uppskatta och fortsätta följa även om allt inte fungerar på bloggen i början, puss /m

 

Om

Min profilbild